FANDOM

Geniusz w ciele małej gotki

W świecie gdzie komputery i magia ze sobą nie współpracują Karma jest prawdziwym ewenementem. Nie tylko dobrze sobie z nimi radzi, jej magia jest wręcz z nimi związana.

Historia

Nikita poznała ją podczas zlecenie. Zamiast jednak zwerbować ją do Zakonu albo zabić wybrała trzecią opcję i dogadała się z Karmą za plecami matki. Karma nie pochodzi z Warsu, należy do przybyszów, którzy wybrali Wars na swój dom. Mieszka z Ilią.

Siedem lat przed wydarzeniami z Akuszera Bogów i tuż przed przeprowadzką do Warsu Karma (i Ilia) stracili kogoś, nie wiedzą jednak czy ta osoba na pewno nie żyje.

Wygląd

Preferowała dwa kolory - czerwony i czarny. Drobna, jednak z długimi nogami. Bardzo szczupła. Miała krótkie włosy, gładkie i zazwyczaj potargane, czarne z elementami czerwieni. Również paznokcie malowała na czarno.

Ubierała się bardzo charakterystycznie, przykładowo przy pierwszym spotkaniu z Nikitą miała na sobie rajstopy w czarno-czerwone paski, koszulę w czarno-czerwone paski, czerwoną spódniczkę z postrzępionego tiulu.

Magia

Magia Karmy powiązana jest z cyframi. W związku z tym wybrała zawód związany z komputerami, lepiej czuła się w wirtualnej rzeczywistości niż zwykłym świecie. Potrafiła znaleźć w sieci wszelkie informacje: ludzi, pieniądze, miejsca. Swobodnie mieszała magię i technologię, np. tworząc nadajniki.

Zamek

Karma mieszka z opuszczonym budynku po Kinie Świat (obecnie neon pokazuje tylko Kn Świt). Wejście do jej domu jest starannie zabezpieczone przed intruzami. Karma nazywała swoją kwaterę "Zamkiem". Jest to dwupiętrowy budynek z czerwonej cegły. Na parterze nie ma okien. Okna na piętrze posiadały metalowe okiennice. Główne wejście (dwuskrzydłowe drzwi z półkolistym witrażem) zostały zablokowane przez stalową sztabą i dużą kłódką. Prawdziwym wejściem było wyjście ewakuacyjne. Do wejścia potrzebna była znajomość kodu.(Kod 113 jest kodem alarmowym).

Po wpisaniu kodu następuje dodatkowa weryfikacja za pomocą kamery. Pozytywne przejście tej procedury umożliwia wejście do przedsionka (małe pomieszczenie wielkości 1m x 1.5m). W przedsionku znajdują się liczne czujniki i za ich pomocą odbywa się sprawdzenie pod względem narzędzi podsłuchowych, narzędzi namierzających i innych. Czerwony kolor oznacza, że coś znalazły, zielony, że wszystko jest w porządku.

Pozytywne zaliczenie również tego testu umożliwa wejście do holu z dobrze utrzymaną czarno-białą posadzką z marmurowych płyt. Ściany zdobią dekoracyjne freski sprzed wielu lat.

Wejście (a właściwie wjazd) do mieszkania Karmy odbywał się przez kabinę operatora. Dźwiękoszczelne drzwi ukrywają nowoczesną windę.

W Zamku mieści się również rampa prowadząca do piwnicy. Piwnica ma wzmocnione ściany i stalowe drzwi, izolowała wszystko, z magią, sygnałami satelitarnym czy radiowym włącznie.

Losy w książkach

Dziewczyna z Dzielnicy Cudów

Karmę poznajemy gdy Nikita przynosi jej do sprawdzenia pliki Robina. Dowiadujemy się przy okazji o wcześniejszej akcji nad którą Karma pracowała dla Nikity. Karma zdobyła wyciągi bankowe i bilingi. Podczas kolejej akcji Nikity bez problemu włamała się do komputera celu po czym rozbroiła system alarmowy w jego kryjówce. Następnie wyczyściła konta bankowe i pieniądze przelała na konta fundacji charytatywnych.

Nikita podejrzewa, że Karma może mieć agorafobię, ale nie jest to pewne. Wiadomo natomiast, że Karma nie wychodziła ze swojej kwatery.

Nie jest jasne co łączy Ilię i Karmę. Wiadomo, że Ilia dba o Karmę.

Akuszer Bogów

Karma posiadała bardzo dobrze wyposażoną komorę, która umożliwiała przeprowadzenie skanowania magicznego. Pozwoliło to Nikicie odkryć w jaki sposób zamierzano ją namierzyć. Chęć Karmy do posiadania smoka denerwowała Ilię.

Pomogła Nikicie ustalić, kto na nią poluje na podstawie zdjęć, odcisków palców czy też zebranych telefonów.

Przy kolejnej wizycie Nikity u Karmy dowiadujemy się więcej o jej przeszłości. Karma jest ubrana w biało-czarny kombinezon z kudłatej mikrofibry i z kapterem z uszkami i wielkimi czarnymi oczami. Jest nieumalowana, twarz ma spuchniętą od płaczu, oczy przekrwione, jej włosy nie są uczesane. Wizyta odbyła się w rocznicę straty. Nie poznajemy jednak dokładnych szczegółów. Zwykle taki stan Karmy trwa dwa dni.

Ciekawostki

  • Swój dom nazywała Zamkiem
  • Bardzo chciałaby mieć smoka
  • Karma hodowała wielką Jaszczurkę o imieniu Draco.
  • Posiadała własny skaner magiczny.

Cytaty

  • Geniusz w ciele małej gotki
  • Magia Karmy wiązała się z cyframi. Potrafiła zobaczyć w nich świat, ułożyć wzór, wprowadzić zmienną i tym samym zmienić rzeczywistość.
  • Smok. Wymarzone zwierzątko Karmy. Szukała go cierpliwie od lat w sieci i w realu. Miałam nadzieję, że jednak nie znajdzie, bo Ilia miał rację. To były cholernie niebezpieczne stworzenia.
  • Posiadała wiele zalet i kilka cnót. Gościnność i uprzejmość nigdy do nich nie należały.